Politike poslovanja
Politika kvaliteta
Politika kvaliteta turističke agencije Miross zasnovana je na težnji ka unapređenju tržišno orijentisanog poslovanja, sa ciljem zadovoljavanja zahteva, potreba i očekivanja kupaca/korisnika turističkih usluga iz ponude usluga agencije, zahvaljujući čemu je postala jedan od lidera u upravljanju kvalitetom u delatnosti turističkih agencija.
Svoje dugogodišnje stručno iskustvo stavljamo na raspolaganje klijentima, sa neprestanom težnjom da svaku uslugu izvedemo u potpunosti prema očekivanjima, u pogledu kvaliteta ostvarenja dogovorene usluge.
Ciljeve u oblasti upravljanja kvalitetom ostvarujemo kroz:
- Planiranje budućnosti naše kompanije i realizacije planova u skladu sa principima održivog razvoja, promovišući te principe našim naručiocima i partnerima.
- Upravljanje uslugama kroz konstantno unapređenje kvaliteta usluga.
- Razvoj zaposlenih, koji svojim znanjem, iskustvom, profesionalnošću i posvećenošću ostvaruju izuzetne rezultate na pozicijama koje su im dodeljene.
- Neprestanu orijentaciju na kvalitet i zahteve kupaca.
- Težnju za stalnim unapređenjima procesa rada.
- Poštovanje zakonskih zahteva i nastojanja da damo svoj doprinos opštem razvoju lokalne društvene zajednice.
- Potpunu primenu sistema menadžmenta kvalitetom kroz implementaciju zahteva standarda ISO 9001.
Politika bezbednosti informacija
Zahtevi korisnika, uključujući i njihove lične podatke, su u fokusu zaštite u pogledu bezbednosti informacija, i interpretiraju se i predstavljaju kao deo ugovornih obaveza i propisujućih dokumenata.
Rukovodstvo preventivno i redovno procenjuje i upravlja bezbednosnim rizicima nastalim u toku poslovanja, a koji se odnose na informacione resurse.
Našom Politikom bezbednosti informacija svim zainteresovanim stranama garantujemo sledeće:
- Informacije su zaštićene od neovlašćenog pristupa.
- Održava se poverljivost informacija.
- Informacije neće biti otkrivene neovlašćenim osobama bilo slučajnim ili namernim aktivnostima.
- Integritet informacija se čuva kroz zaštitu od neovlašćene izmene.
- Mogućnost pristupa i izmene informacija ovlašćenim licima kada je to potrebno.
- Obezbeđena je usaglašenost sa svim regulatornim i zakonskim zahtevima.
- Podrška Politici bezbednosti informacija kroz kontinualne poslovne planove koji će se određivati, održavati i testirati u stalnom praktičnom radu.
- Obuka se obavlja kroz sve organizacione delove.
- Sve povrede sigurnog rukovanja informacijama će se dokumentovati i istražiti.
Politika zaštite zdravlja i bezbednosti u radu i zaštite životne sredine
Uzimajuću u obzir činjenicu da radimo na vrlo zahtevnim međunarodnim projektima, veliki značaj pridajemo poštovanju, usvajanju i praćenju usaglašenosti poslovanja sa zakonskom regulativom, međunarodnim standardima, preporukama najbolje prakse u oblasti zaštite zdravlja i bezbednosti u radu, zaštiti životne sredine i informacione bezbednosti.
Realizujemo poslovanje poštujući sledeće principe:
- Osigurati bezbedno i sigurno radno okruženje za sve zaposlene, saradnike i poslovne partnere.
- Kontinualno obučavati zaposlene i poslovne partnere na temu zaštite zdravlja i bezbednosti u radu, minimizaciji uticaja na životnu sredinu i zaštiti poslovnih informacija.
- Maksimalna težnja realizacije poslovnih procesa bez incidenata i akcidenata.
- Poštovanje svih zakonskih zahteva u vezi zaštite zdravlja i bezbednosti u radu zaštite životne sredine i informacione sigurnosti.
- Aktivno promovisanje razvoja, implementacije i korišćenje novih tehnologija koje imaju za cilj da smanje i minimiziraju naš uticaj na životnu sredinu i doprinose ekonomičnijoj potrošnji svih resursa.
- Realizacija i podrška ekološkim projektima.
- Promovisanje internacionalnih projekata koji bave temom zaštite životne sredine i novim ekološkim tehnologijama i obnovljivim izvorima energije.
- Kontinualno praćenje novih verzija i zahteva standarda na temu zaštite zdravlja i bezbednosti u radu, zaštite životne sredine kao i uključivanje tih zahteva u realizaciju projekata i integrisani sistem menadžmenta.