Odluka o radu tokom vandrednog stanja

13.03.2020.

U skladu sa odlukom vlade RS, Miross je izmenio način rada tokom vandrednog stanja.

Odluka o radu tokom vandrednog stanja
  • Agencija zbog mera bezbednosti neće primati stranke u svojim prostorijama a kompletan rad će se nesmetano odvijati putem telefonske, video i internet komunikacije kroz već ustaljene aplikacije i sisteme koji su standarni deo poslovnog sistema MIROSS doo.
  • Svim zaposlenima omogućen je nesmetani rad od kuće tokom trajanja vanrednog stanja i sva neophodna tehnologija stavljena je na raspolaganje zaposlenima.
  • Omogućeno je nesmetano odvijanje svih poslovnih procesa elektronskim putem.
  • Usled umanjenja obima rada, agencija Miross će zatvoriti svoje prostorije za prijem stranaka od 13.03.2020. ali omogućiti nesmetano odvijanje sastanaka i komunikaciju putem interneta, telefona i video linka svim zainteresovanim licima.
  • Za sve hitne upite dostupni smo putem mobilnih telefona i elektronskih adresa.
  • Naša elektronska adresa je office@miross.rs a sva zainteresovana lica na mogu kontaktirati na mobilne telefone 0631017265 ili 063218539.
  • Tokom perioda trajanja vanrednog stanja, agencija će raditi na unapređenju svih poslovnih procesa i razvoju novih usluga.

Zvaničnu odluku možete preuzeti [ ovde ]

Ostale novosti

08.09.2020.

ICCA Razgovori Centralne Evrope: Virtuelni sastana...

Nakon 3 uspešna CEC virtuelna sastanka, 4. po redu će se održati u utorak, 10. septembra 2020. u 15.00 do 16.10 CET

29.07.2020.

Miross u top 50 najboljih organizatora događaja na...

Ono što je Oskar u filmskoj industriji, Emi za televiziju, to je Eventex za događaje.

08.07.2020.

KUDO, vodeća online multijezička platforma dostupn...

Organizujte sastanke globalno, na vašem jeziku. KUDO omogućava simultani prevod sastanaka i konferencija, tako da svako može da priča svojim maternjim...

07.07.2020.

Miross među globalnim liderima na ICCA AMP konfere...

Kao dugogodišnji član ICCA organizacije, učestvovali smo na najprestižnijem svetskom ICCA događaju, koji je po prvi put održan virtuelno.